مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:402023-10-29فرهنگي

توضیح سیمافیلم درباره ساخت «پایتخت 7»


مرکز سیمافیلم ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون آخرین وضعیت ساخت مجموعه های نمایشی در سازمان صداوسیما اعلام کرد که ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی مدیران سیمافیلم با تهیه کننده و کارگردان این مجموعه نمایشی همانند سایر آثار سازمان .

- مرکز سیمافیلم ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون آخرین وضعیت ساخت مجموعه های نمایشی در سازمان صداوسیما اعلام کرد که ساخت فصل هفتم سریال پایتخت در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی مدیران سیمافیلم با تهیه کننده و کارگردان این مجموعه نمایشی همانند سایر آثار سازمان صداوسیما وارد فاز تولید خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در مطلب منتشرشده از سوی روابط عمومی سیما فیلم آمده است: سازمان صداوسیما در راستای ماموریت های تحولی اش نگاه ویژه ای به ساخت مجموعه های نمایشی دارد.

در همین راستا و چندی پیش چرخش های تحولی به سمت یکپارچگی راهبردی؛ فرماندهی واحد و الزام به هم افزایی و تقویت نقش قرارگاهی رسانه ملی را با یکپارچه سازی و حذف گروه های تولید شبکه ها و تجمیع آنها در سیمافیلم رقم زد.

از همین رو سیر تولید مجموعه های نمایشی با مدیریت واحد مرکز سیمافیلم با قوت بیشتری نسبت به گذشته پیش می رود، به گونه ای که می توان گفت در حال حاضر تولید بیش از 16 مجموعه نمایشی و نگارش بیش از 20 فیلمنامه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سیمافیلم درباره ساخت «پایتخت 7»

توضیح سیمافیلم درباره ساخت «پایتخت 7»