مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-15سياسي

آمادگی دستگاه های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مردم در مواقع بحرانی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار حفظ و تقویت آمادگی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان جهت پاسخگویی به مردم در مواقع بحران و بارش رحمت الهی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار حفظ و تقویت آمادگی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان جهت پاسخگویی به مردم در مواقع بحران و بارش رحمت الهی شد.

علی محمد روستا امروز چهارشنبه 24 آبان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی و ثبت حوادث و اتفاقات برق استان تاکید کرد: ارتباط و انسجام دستگاه ها به خصوص خدمات دهنده در مواقع بحران تقویت شود.

وی در ادامه این بازدید ضمن تماس با مخاطبین مرکز و بررسی نحوه عملکرد اداره برق جهت خدمت رسانی به مردم خواهان پاسخگویی سریع و دقیق به مردم شد و اظهار کرد: آمادگی لازم در شرایط بارندگی های پیش رو در همه نقاط استان وجود داشته باشد، مسئله آب، برق، گاز و راه ها به خصوص عشایری و روستایی برای مردم بسیار حیاتی است و نمی توان به راحتی از آن گذشت، به همین جهت پیگیری های لازم جهت پایداری آنها صورت می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ضمن بررسی امکانات، نحوه پاسخگویی، صحت سنجی انجام تماس های وارده در حوزه برق استان تاکید کرد که هرگونه خاموشی در هر نقطه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مردم در مواقع بحرانی

آمادگی دستگاه های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مردم در مواقع بحرانی