مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-06سياسي

شصت ویکمین جایزه البرز دانش آموزشی به ایستگاه پایانی رسید


آیین اختتامیه شصت ویکمین سال جایزه البرز امروز دوشنبه (15 آبان ماه) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در هتل ارم برگزار شد.

- آیین اختتامیه شصت ویکمین سال جایزه البرز امروز دوشنبه (15 آبان ماه) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در هتل ارم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدا این مراسم حیدر ارشدی -مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز- ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع مظلوم غزه خصوصا کودکان و زنان و زیرساخت های علمی و مدارس و مراکز بهداشتی اظهار کرد: حسینعلی البرز تمام اموال خود را برای تشویق دانش آموزان و دانشمندان ایرانی وقف کرده است و نیم قرن از عمر جایزه نوبل ایرانی می گذرد.

وی با بیان اینکه صدها نفر از این جایزه بهره مند شده اند، اظهار کرد: امروز مقارن با 61 امین سال تاسیس این جایزه از42 دانش آموز برتر در جایزه البرز تقدیر می شود.

در مجموع امسال بیش از دو میلیارد جایزه برای دانش آموزان درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شصت ویکمین جایزه البرز دانش آموزشی به ایستگاه پایانی رسید

شصت ویکمین جایزه البرز دانش آموزشی به ایستگاه پایانی رسید