مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:572023-10-29اقتصادي

سیاست دولت، حل مساله تعهدات ارزی و تسهیل صادرات است


مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: 12 برنامه کلی جهت حل مساله تعهدات ارزی و تسهیل در صادرات کشور برنامه ریزی و وارد فاز اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرزاد پیلتن عصر امروز در همایش تقدیر از صادرکنندگان برتر استان قزوین در سال 1401 که در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: 12 برنامه کلی جهت رفع تعهدات ارزی و تسهیل در صادرات کشور برنامه ریزی و وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: مدیران ارشد اقتصادی بخش دولتی و خصوصی با تبیین این روش ها می توانند بسیاری از گره های کور بخش صادرات را باز کنند.

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران رفع تعلیق کارت بازرگانی را یکی از درخواست های چندین سال بخش خصوصی برشمرد و گفت: در این رابطه جلسات فشرده و رایزنی های متعددی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی انجام شده اما همچنان بانک مرکزی مصمم به انجام امورات ارزی به نحوه کامل تاکید دارد.

این مسوول به برگزاری نمایشگاه های بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: در راستای تسهیلگری در بازار فروش و توسعه صادراتی بالغ بر 80 عنوان نمایشگاه بین المللی برگزار شده است.

پیلتن بر ایجاد پایانه های صادراتی در استان ها تاکید کرد و گفت: از جمله برنامه های محوری جهت توسعه صادرات ایجاد پایانه های صادراتی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت، حل مساله تعهدات ارزی و تسهیل صادرات است

سیاست دولت، حل مساله تعهدات ارزی و تسهیل صادرات است