مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-26پزشكي

کسب رتبه برتر کشوری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در برنامه ریزی


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کسب رتبه برتر این دانشکده در بین دانشکده های علوم پزشکی سطح کشور در برنامه ریزی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کسب رتبه برتر این دانشکده در بین دانشکده های علوم پزشکی سطح کشور در برنامه ریزی خبر داد.

الهه عزتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دومین همایش کشوری برنامه ریزی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی تهران در روزهای یکم و دوم آبان ماه امسال برگزار شد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به عنوان دانشکده برتر انتخاب و معرفی شده است.

وی با اشاره به روند برتر شدن این دانشکده در بین دانشکده های علوم پزشکی سطح کشور در زمینه برنامه ریزی ،گفت: وزارت بهداشت دارای یک برنامه عملیاتی بوده که هر ساله این برنامه عملیاتی به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سطح کشور اعلام می شود.

عزتی با بیان اینکه این برنامه عملیاتی در رابطه با حوزه و واحدهای مختلف سطح دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی بوده و دارای بیش از 500 آیتم مختلف است،تصریح کرد:تمام برنامه های واحدهای دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی در این برنامه عملیاتی به ریز شده و یک نقشه راه برای تمام فعالیت هایی که بهداشت و درمان باید اجرا کند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کشوری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در برنامه ریزی

کسب رتبه برتر کشوری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در برنامه ریزی