مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-09ورزشي

امروز واقعیت دنیا را در واقعه غزه مشاهده می کنیم


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه الگوی انسان حقیقی در ایران تغییر نیافته اما این الگو در جهان به سبب توسعه و الکترونیکی شدن از میان رفته است؛ - معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه الگوی انسان حقیقی در ایران تغییر نیافته اما این الگو در جهان به سبب توسعه و الکترونیکی شدن از میان رفته است؛ گفت: در واقع امروزه واقعیت دنیا را در واقعه غزه مشاهده می کنیم که روزی چند صد کودک جان می بازند و هیچ اتفاقی نمی افتد!.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید یامین پور در نخستین اجتماع سالانه اتم با تاکید بر اینکه ما در دنیایی هستیم که انسان ها از دین، عشق، اخلاق، خرد، طبیعت و عواطف دور شده اند، گفت: واقعیت جهان ما این است کسانی که جهان را اداره می کنند از خرد بی بهره هستند.

در واقع امروزه واقعیت دنیا را در واقعه غزه مشاهده می کنیم که روزی چند صد کودک جان می بازند و هیچ اتفاقی نمی افتد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه الگوی انسان بودن بسیار خطرناک تر شده است، تاکید کرد: این الگو را در ایران بیشتر از سایر کشورهای دنیا می توانیم پیدا کنیم؛ به طوریکه هنوز روابط فردی، خانوادگی و غیره در ایران اهمیت دارد.

یامین پور تاکید کرد: آثار ادبی که در قرن بیستم خلف شد، آینده جهان و بشریت را سیاه، وحشتناک و پر از نا امیدی تصویر کرد؛ آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز واقعیت دنیا را در واقعه غزه مشاهده می کنیم

امروز واقعیت دنیا را در واقعه غزه مشاهده می کنیم