مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-24اجتماعي

لزوم تامین اعتبار برای نصب دوربین های پلاک خوان در شهرهای خوزستان


رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه باید تامین اعتبار برای نصب دوربین های پلاک خوان در دستور کار قرار بگیرد، گفت: دوربین ها باید در شهرستان های بحرانی مثل دزفول، - ایسنا/خوزستان رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه باید تامین اعتبار برای نصب دوربین های پلاک خوان در دستور کار قرار بگیرد، گفت: دوربین ها باید در شهرستان های بحرانی مثل دزفول، آبادان، بهبهان و امیدیه تا قبل از سفرهای نوروزی نصب شوند.

  سرهنگ فرید کریمی زاده در نشست شورای راهبری و کاهش تصادفات خوزستان که امروز (2 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت تصادفات در شش ماهه نخست امسال اظهار کرد: در این مدت تعداد موارد تصادفات فوتی چهار فقره و تعداد افراد فوت شده نیز یک مورد کاهش داشته است اما تصادفات جرحی و خسارتی افزایش داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بحث داده های آماری مشکل داریم زیرا برخی از آمارها مربوط به تصادفات سال 1401 است اما پزشکی قانونی این موارد را به عنوان موارد امسال اعلام کرده است.

یک سری آمار هم مربوط به افراد مجهول الهویه است و در هیچ کدام از مقرهای ما پرونده ندارند که این مسائل موجب اختلاف آماری شده است.

رییس پلیس راهور خوزستان با تاکید بر لزوم اقدام فرمانداران برای رفع نقاط حادثه خیز بیان کرد: برخی از عزیزان در حوزه ایمنی و ترافیک دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین اعتبار برای نصب دوربین های پلاک خوان در شهرهای خوزستان

لزوم تامین اعتبار برای نصب دوربین های پلاک خوان در شهرهای خوزستان