مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-28سياسي

مراکز مشاوره باید هدایت کننده زوجین برای انتخاب مناسب باشند


مراکز مشاوره باید هدایت کننده زوجین برای انتخاب مناسب باشند به طوری که در آمار طلاق تأثیر بسزایی بگذارند و به جوانان کمک کنند تا انتخاب های شایسته داشته باشند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: مراکز مشاوره باید هدایت کننده زوجین برای انتخاب مناسب باشند به طوری که در آمار طلاق تأثیر بسزایی بگذارند و به جوانان کمک کنند تا انتخاب های شایسته داشته باشند.

علیرضا قاسمی فرزاد شنبه 6 آبان در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، اظهار کرد: اگر طرح مشاوره قبل از ازدواج در استان ما به عنوان پایلوت بخواهد اجرا شود بدون شک تأثیر بسزایی در انتخاب همسر برای جوانان خواهد داشت.

وی افزود: بررسی مسائل روانکاوی روی زوجین می تواند بر کاهش طلاق ها و ازدواج های موفق مؤثر واقع شود و استانداری از مؤسساتی که بخواهند در این زمینه فعالیت کنند، حمایت خواهد داشت به طوری که اعتبارات لازم از طریق استانداری تزریق خواهد شد.

قاسمی فرزاد ضمن تشکر از دست اندکاران برگزاری دومین کنگره 8000 شهید مطرح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، باید با تزریق اعتبارات لازم برنامه های فرهنگی مصوب در راستای برگزاری این کنگره که نیاز به پیگیری دارند تا محقق شوند همچون فیلم نامه های نوشته شده و کتاب های در دست چاپ، مورد توجه قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مشاوره باید هدایت کننده زوجین برای انتخاب مناسب باشند

مراکز مشاوره باید هدایت کننده زوجین برای انتخاب مناسب باشند