مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:202023-10-25بين الملل

نماینده حماس در ایران: شکست هیمنه رژیم صهیونسیتی قابل ترمیم نیست


نماینده جهاد اسلامی فلسطین(حماس) در ایران گفت: شکست هیمنه رژیم صهیونسیتی برابر جبهه مقاومت به هیچ وجه قابل ترمیم نیست.

- ایسنا/مرکزی نماینده جهاد اسلامی فلسطین(حماس) در ایران گفت: شکست هیمنه رژیم صهیونسیتی برابر جبهه مقاومت به هیچ وجه قابل ترمیم نیست.

خالد قدومی چهارشنبه، سوم آبان در اجتماع حامیان فلسطین ساوه که در رواق حضرت معصومه(س) آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) ساوه با هدف بررسی تحولات اخیر غزه و تشریح عملیات طوفان الاقصی برگزار شد، اظهار کرد: طوفان الاقصی پس از 75 سال شکل گرفت و منجر به پیروزی مقاومت شد و این شکست رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست.

وی در ادامه گفت: اشغالگران در این جنگ یک میلیون و 400 هزار نفر از شهروندان غزه که 70 درصد ساکنان غزه هستند را آواره کرده اند و شمار شهدای غزه به افزون بر 6 هزار نفر افزایش یافته که دو هزار و 700 نفر آنها کودک هستند.

وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی در این جنگ افزون بر چهار هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رساند و باید جنایتکاران پاسخ دهند که بمباران مردم بیگناه، بیمارستان، واحد مسکونی و .

چه توجیهی دارد.

وی با اشاره به اینکه نسل کشی با بمب های ممنوعه از بزرگترین جنایات این رژیم جعلی است، افزود: بایدن رییس جمهور آمریکا به عنوان مجرم جنایات اخیر، با چراغ سبز خود از نسل کشی در غزه حمایت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حماس در ایران: شکست هیمنه رژیم صهیونسیتی قابل ترمیم نیست

نماینده حماس در ایران: شکست هیمنه رژیم صهیونسیتی قابل ترمیم نیست