مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-08اجتماعي

آموزش اقدامات امدادی به دانش آموزان با اجرای طرح ملی «دادرس » در 9000 مدرسه


سرپرست معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در 9000 مدرسه سراسر کشور خبر داد.

- آموزش اقدامات امدادی به دانش آموزان با اجرای طرح ملی دادرس در 9000 مدرسه سرپرست معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در 9000 مدرسه سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید ایمانی گفت: همزمان با هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال ­احمر دوازدهمین دوره برنامه ملی دادرس در سراسر کشور آغاز شد.

وی در ادامه بیان کرد: دستورالعمل دوازدهمین دوره از برنامه ملی دادرس به امضای مشترک رییس سازمان جوانان و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش جهت اجرا در سراسر کشور به استان­ ها ابلاغ شده است.

ایمانی بیان کرد: در این دوره از برنامه مقرر است 9000 دوره در 9000 مدرسه کشور اجرا شود و طی آن 270 هزار دانش ­آموز تحت پوشش قرار بگیرند.

ضمنا برنامه ­ریزی شده تا این برنامه در سطح بین ­المللی نیز اجرا شود.

سرپرست معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بازنگری و ارزیابی حین فرآیند در طرح ­ها و برنامه­ های مختلف، در خلال اجرای دوره یازدهم، شیوه تدریس، محتوای آموزشی، نحوه ابلاغ، سهمیه اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش اقدامات امدادی به دانش آموزان با اجرای طرح ملی «دادرس » در 9000 مدرسه

آموزش اقدامات امدادی به دانش آموزان با اجرای طرح ملی «دادرس » در 9000 مدرسه