مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-11ورزشي

لیگ برتر والیبال مردان/ سه تیم منتظر لغزش فولادی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران روز یکشنبه 21 آبان با هفت دیدار در شهر های اردکان، - هفته پنجم لیگ برتر مردان درحالی با هفت دیدار فردا (یکشنبه 21 آبان) پیگیری می شود که تیم های اول (فولاد سیرجان ایرانیان) و دوم (ایفاسرام اردکان) جدول در دیدارهای خانگی به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران روز یکشنبه 21 آبان با هفت دیدار در شهر های اردکان، مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان و سیرجان پیگیری می شود.

در حال حاضر تیم فولاد سیرجان ایرانیان با 4 برد و 12 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد و این هفته این تیم میزبان پاس گرگان در سالن شهید سلیمانی سیرجان است.

نماینده گرگان با دو برد و چهار امتیاز در رتبه دهم است و به نظر می رسد که فولادی ها برای شکست حریف مشکل خاصی نداشته باشند.

تیم های ایفاسرام اردکان، گیتی پسند اصفهان و شهداب یزد با سه برد و به ترتیب 10، 9 و 9 امتیاز در رتبه های دوم تا چهارم جدول قرار دارند و منتظر کوچکترین لغزش تیم سیرجان در مسابقات هستند تا صدر جدول را از آن خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال مردان/ سه تیم منتظر لغزش فولادی ها

لیگ برتر والیبال مردان/ سه تیم منتظر لغزش فولادی ها