مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-18اقتصادي

ساماندهی مرز نوعی مقابله با قاچاق است


مدیرکل بازرسی و امور استان های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز فقط برخوردی نیست بلکه ساماندهی مرز یک نوع مبارزه هدفمند و تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حیدری عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: به هر میزان بازارچه ها و مرز فعال باشد یقین بدانید امنیت پایدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن استاندار فعال، جوان، پای کار و مردمی باید شاهد این باشیم که موفقیت در استان زرخیر کردستان ببار می نشیند و مرزنشینان و کردستانی ها از ظرفیت مرز بیش از پیش بهره مند می شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: سیاست های دولت و استاندار به عنوان رییس کمیسیون قاچاق و ارز باید در مورد مرز کاملا اجرا شود تا مردم به بهترین شیوه از ظرفیت مرز بهره مند شوند.

مدیرکل بازرسی و امور استان های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: قانون بی نقص و به نفع مردم و مرزنشین و مرزدار است و باید همیشه رضایتمندی مرزدار تحقق پیدا شود.

وی با تاکید براینکه راهبرد اقتصادی برای به فعلیت رساندن ظرفیت ها و استعدادها در مرز باید در دستور کار استان قرار گیرد، عنوان کرد: امروز شناخت کافی از دو سوی مرز در بین متولیان امر در کردستان وجود دارد این مهم زمینه را برای تصمیم گیری و تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مرز نوعی مقابله با قاچاق است

ساماندهی مرز نوعی مقابله با قاچاق است