مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-26فرهنگي

اختتامیه ی دو سوگواره عکس در ایلام برگزار شد


در مراسمی در حوزه هنری استان ایلام از برگزیدگان هفتمین سوگواره عکس «آیینه داران» و اولین سوگواره «رحیل» تجلیل شد.

- ایسنا/ایلام در مراسمی در حوزه هنری استان ایلام از برگزیدگان هفتمین سوگواره عکس آیینه داران و اولین سوگواره رحیل تجلیل شد.

سعید خیراللهی ، رییس حوزه هنری استان ایلام ، با بیان اینکه آثار تجلیل شده امروز حاصل حضور عکاسان در موکب هنرمندان ایران و ایلام (شین) در ایام اربعین حسینی است، اظهار کرد: هنرمندان استان ایلام شریف ترین هنرمندان کشور هستند که با دست خالی و در فقر زیرساخت های فرهنگی و هنری فعال هستند و در عرصه ملی نیز شاهد درخشش آنها هستیم.

وی با اشاره به کمبود بودجه برای تکمیل برج هنر ایلام، خاطرنشان کرد: ایلام از نظر زیرساخت های فرهنگی و هنری فقیر است و این مشکل، زحمات هنرمندان و اهالی فرهنگ را مضاعف کرده است.

خیراللهی خانه عکاسان حوزه هنری ایلام را دارای تفکر خاص و جریان ساز دانست و گفت: هنرمندان حوزه عکس استان ایلام می توانند با خلق آثار ماندگار و ثبت لحظات ناب بر فرهنگ و هنر استان و کشور اثرگذار باشد و حوزه هنری از تمام ظرفیت خود برای تولید آثار حمایت می کند.

او گفت: 214 اثر در هفتمین سوگواره عکس آیینه داران دریافت شد که از 4 نفر در بخش دوربین حرفه ای و 3 نفر در بخش موبایلی تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه ی دو سوگواره عکس در ایلام برگزار شد

اختتامیه ی دو سوگواره عکس در ایلام برگزار شد