مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-14پزشكي

یزد؛ میزبان دومین همایش ملی «پلاستیک و محیط زیست»


دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با همکاری انجمن علمی بهداشت محیط ایران، دومین همایش ملی «پلاستیک و محیط زیست» را برگزار می کند.

- ایسنا/یزد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با همکاری انجمن علمی بهداشت محیط ایران، دومین همایش ملی پلاستیک و محیط زیست را برگزار می کند.

دکتر مهدی مختاری دبیر این دوره همایش گفت: در این همایش که به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، مقالات علمی در محورهای راهکارهای کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی، ارزیابی خطر ناشی از پلاستیک ها و میکروپلاستیک ها برای انسان و محیط زیست، سنجش ترکیبات خطرناک ناشی از پسماندهای پلاستیک در جریان پسماند تولیدی و محصولات بازیافتی، بازیافت پسماندهای پلاستیکی و توسعه روشهای سنجش آلودگی های ناشی از پلاستیک در محیط زیست ارائه می شود.

وی افزود: بررسی چالش ها و مشکلات اجرایی مدیریت پسماندهای پلاستیکی با حضور متخصصان و صاحبنظران برجسته دانشگاهی و مسئولان اجرایی پسماند کشور از دیگر محورهای این همایش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، دومین همایش ملی پلاستیک و محیط زیست روزهای یکم و دوم آذرماه در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد؛ میزبان دومین همایش ملی «پلاستیک و محیط زیست»

یزد؛ میزبان دومین همایش ملی «پلاستیک و محیط زیست»