مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-24سياسي

گردشگری بستری برای تعامل با جهان است


یک مدرس گردشگری با بیان اینکه اصلی ترین چالش ما برای جذب گردشگر به اصلاح رابطه با جهان بازمی گردد، گفت: باید گردشگران را با این موضوع آشنا کرد که داشته های اصفهان برای گردشگری فقط بناهای تاریخی نیستند.

- ایسنا/اصفهان یک مدرس گردشگری با بیان اینکه اصلی ترین چالش ما برای جذب گردشگر به اصلاح رابطه با جهان بازمی گردد، گفت: باید گردشگران را با این موضوع آشنا کرد که داشته های اصفهان برای گردشگری فقط بناهای تاریخی نیستند.

محمد زاهدی در گفت وگو با ایسنا و با اشاره به چالش های گردشگری در ایران و ازجمله استان اصفهان، بیان کرد: منابع محدودی به خصوص در زمینه های تخصصی مانند اقامت و خدمات غذا، محدود بودن مدرسان خبره و علاقه مند در زمینه های تخصصی وجود دارد.

او ادامه داد: عدم باور به اینکه از صنعت گردشگری جهان فاصله بسیار داریم و توهم وضعیت مطلوب ازمنظر جاذبه ها، منابع و نیروی انسانی که انتظارات غیر واقعی نزد دانشجویان و نیز برخی علاقه مندان به ورود به صنعت ایجاد می کند نیز از دیگر چالش ها است.

این مدرس گردشگری ضمن اشاره به اینکه تحریم، مسئله ناشی از نحوه تعامل با جهان است، تصریح کرد: اصلی ترین چالش ما برای جذب گردشگر به اصلاح رابطه با جهان بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری بستری برای تعامل با جهان است

گردشگری بستری برای تعامل با جهان است