مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-13حوادث

راننده پورشه 100 میلیاردی، پا به فرار گذاشت!


فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، و اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پورشه مشکی رنگ قاچاق دارای پلاک جعلی از مسیر بندرعباس به سمت حاجی آباد موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک دستگاه خودرو سواری پورشه قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، و اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پورشه مشکی رنگ قاچاق دارای پلاک جعلی از مسیر بندرعباس به سمت حاجی آباد  موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان تکاوری استان نسبت به تعقیب و مراقبت از خودرو مذکور اقدام کرده که راننده خودرو با مشاهده ماموران به سرعت به سمت حاجی آباد متواری که در ادامه مسیر با گشت زنی ماموران انتظامی حاجی آباد، خودرو روبروی پمپ بنزین گهکم رویت و دستور ایست به راننده صادر لیکن  راننده به دستور پلیس توجه نکرده و با سرعت به سمت زمین های کشاورزی متواری شد که با اقدام ضربتی ماموران خودرو متوقف و راننده  چون عرصه را بر خود تنگ دید با توجه به موقعیت جغرافیایی از محل متواری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده پورشه 100 میلیاردی، پا به فرار گذاشت!

راننده پورشه 100 میلیاردی، پا به فرار گذاشت!