مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-19بين الملل

یک افشاگری درباره آثار برگشتی از آمریکا


استادان برجسته دانشگاهی در فرانسه و بریتانیا اعلام کردند آثار تاریخی رومی که از آمریکا به لبنان بازگردانده شده، جعلی هستند.

  - استادان برجسته دانشگاهی در فرانسه و بریتانیا اعلام کردند آثار تاریخی رومی که از آمریکا به لبنان بازگردانده شده، جعلی هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، بر اساس ادعاهای مطرح شده توسط جمیلا فلاگی از دانشگاه گرونوبل فرانسه، هشت موزاییکی که مقامات آمریکایی اخیراً به لبنان بازگردانده اند، آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

او مدعی شده شواهدی را کشف کرده است که نشان می دهد جاعلان، طرح هایی را از موزاییک های اصلی در مکان های باستان شناسی یا موزه های سیسیل، تونس، الجزایر و ترکیه کپی کرده اند.

این محقق می گوید: هشت موزاییک از 9 موزاییک بازگردانده شده تقلبی بودند که تشخیص آن ها نسبتاً آسان است، زیرا مدل های مورد استفاده، موزاییک های معروف هستند.

این محقق به موزاییکی اشاره کرده است که یک غول آنگویپد را به تصویر می کشد و معتقد است بر اساس بخشی از موزاییک های معروف در سیسیل که یک سایت میراث جهانی یونسکوست، کپی شده است.

او همچنین کشف کرده است که موزاییکی از نپتون و آمفیتریت از روی مدل اصلی موزاییکی که در کنستانتین الجزایر یافت شده و از اواسط قرن نوزدهم در موزه لوور پاریس نگهداری می شود، کپی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک افشاگری درباره آثار برگشتی از آمریکا

یک افشاگری درباره آثار برگشتی از آمریکا