مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-18اجتماعي

وقوع 44 مخاطره ثبت شده در ایران


رییس سازمان مدیریت بحران تعداد مخاطرات ثبت شده در جهان کنونی را 64 نوع اعلام کرد و گفت: از این تعداد 44 مورد آن در ایران روی داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران ظهر امروز در جریان برگزاری مانور سیل و زلزله در زنجان و در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت حفظ آمادگی پیشگیری، بازسازی و بازتوانی اظهار کرد: در کنار 34 چالش بزرگی که جهان امروز با آن مواجه است، تغییر اقلیم، کمبود آب و بیابان زایی از مهم ترین چالش ها به شمار می رود.

رییس سازمان مدیریت بحران تعداد مخاطرات ثبت شده در جهان کنونی را 64 نوع اعلام کرد و افزود: از 64 مخاطره ای که امروز در جهان شناخته شده 44 مورد در ایران روی داده است.

  وی با تاکید بر تهدیدآمیز بودن همه چالش ها از جمله بیابان زایی افزود: یکی از راه کارهای مقابله با بیابان زایی کشت یک میلیارد نهال و حفظ فضای سبز موجود و توسعه آن است، چرا که گردوغبار و ریزگردها از تهدیدهای جدی زندگی بشر امروز محسوب می شود.

نامی با تاکید بر ضرورت پایش لحظه ای سرزمینی در مدیریت بحران ادامه داد: این پایش به مسؤولان امکان رصد امور را خواهد داد تا در صورت وقوع بحران بتوان نسبت به کنترل امور اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 44 مخاطره ثبت شده در ایران

وقوع 44 مخاطره ثبت شده در ایران