مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-29حوادث

«برنده شدن خودرو» ترفند کلاهبردار تلفنی بود؛ متهم دستگیر شد


رییس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت کلاهبردار تلفنی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده شدن خودرو از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر شناسایی و بازداشت کلاهبردار تلفنی اظهار داشت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه کرد و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و خود را مجری صداسیما معرفی کرده و گفته شما برنده یک دستگاه خودرو شده و حتی تصاویر سند خودرو را نیز ارسال کرده است.

    رییس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: مجرم با ترفندهای خود مالباخته را فریب داده و از او خواسته جهت دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به وی اعلام می کند در مرورگر تلفن همراه خود وارد کرده و اعلام کند که شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب های بانکی خود می شود.

سرهنگ معظمی گودرزی ادامه داد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات فنی و پلیسی متهم در یکی از مناطق جنوبی تهران شناسایی و پس از تشریفات قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی با اشاره به افزایش تعداد شکات به بیش از 15 نفر در روند رسیدگی پرونده افزود: ممکن است شیوه های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد اما در نهایت به یک شیوه عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برنده شدن خودرو» ترفند کلاهبردار تلفنی بود؛ متهم دستگیر شد

«برنده شدن خودرو» ترفند کلاهبردار تلفنی بود؛ متهم دستگیر شد