مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-30اقتصادي

امسال بیش از 15 هزار تن برنج در خرمشهر تولید می شود


مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر از آغاز برداشت شلتوک در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم بیش از 15 هزار تن برنج در خرمشهر تولید شود.

- ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر از آغاز برداشت شلتوک در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم بیش از 15 هزار تن برنج در خرمشهر تولید شود.

یاسر شریفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز برداشت برنج از مزارع این شهرستان، اظهار کرد: امسال سطح زیر کشت شلتوک در خرمشهر حدود 7 هزار و 500 هکتار بود که عملیات برداشت از سطح این مزارع در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برداشت شلتوک تا پایان آبان ماه ادامه دارد، افزود: تاکنون 2 هزار و 500 هکتار از اراضی برداشت شده است و عملیات برداشت همچنان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: پیش بینی می کنیم با توجه به شرایط مطلوب مزارع، امسال بیش از 28 هزار تن شلتوک از مزارع خرمشهر برداشت شود.

شریفی ادامه داد: با توجه به میزان شلتوک قابل برداشت در سال جاری پیش بینی می کنیم بیش از 15 هزار تن برنج در خرمشهر تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: برنج تولیدی در خرمشهر از رقم عنبر بو (نجفی پاکوتاه) است که از نظر کیفیت بسیار مطلوب است و پخت و عطر بسیار خوبی دارد و در بازار داخلی عرضه و مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بیش از 15 هزار تن برنج در خرمشهر تولید می شود

امسال بیش از 15 هزار تن برنج در خرمشهر تولید می شود