مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-19سياسي

توسعه اقتصاد جامعه عشایری با اجرایی شدن طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر


استاندار سمنان ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر که از جمله مصوبات سفر نخست رییس جمهور و دولتمردان سیزدهم به استان سمنان است گفت: - توسعه اقتصاد جامعه عشایری با اجرایی شدن طرح ملی " قطب دامپروری مهدیشهر" ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر که از جمله مصوبات سفر نخست رییس جمهور و دولتمردان سیزدهم به استان سمنان است گفت: اجرایی شدن طرح ملی " قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر" نقش مهمی در اقتصاد جامعه عشایری و رشد و توسعه شهرستان مهدیشهر دارد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه گذشته 27 آبان در جلسه هماهنگی و پیگیری ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق شهرستان مهدیشهر، ایجاد قطب دامپروری است و برای عشایر منطقه بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهوری بر اجرایی شدن این طرح ملی تصریح کرد: اجرای قطب دامپروری قطعا و یقینا به نفع مردم و به ویژه عشایر و دامداران خواهد بود.

استاندار سمنان از مسئولان استان خواست که از امکانات و تجهیزات موجود برای تسریع در روند اجرای پروژه ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر به بهترین نحو ممکن استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد جامعه عشایری با اجرایی شدن طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر

توسعه اقتصاد جامعه عشایری با اجرایی شدن طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر