مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-30سياسي

مجموعه مدیریتی سیستان و بلوچستان ظرفیت های استان را به ثروت تبدیل کند


مجموعه مدیریتی استان اعم از اجرایی و نظارتی با قدرت در تلاش است تا بتواند ظرفیت های موجود در منطقه را به ثروت تبدیل کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه مدیریتی استان اعم از اجرایی و نظارتی با قدرت در تلاش است تا بتواند ظرفیت های موجود در منطقه را به ثروت تبدیل کند.

محمد کرمی شامگاه یکشنبه 7 آبان در جریان سفر به سیستان در جمع فرمانداران این منطقه با اشاره به ظرفیت های فراوان استان اظهار کرد: این استان دارای جمعیتی جوان بوده که این جمعیت جوان می توانند با خلاقیت و ابتکار خود آینده ای روشن برای سیستان و بلوچستان رقم بزنند.

وی با تاکید بر ایجاد تعاونی های دانش بنیان خاطرنشان کرد: باید تعاونی های دانش بنیان دانش آموزی تشکیل شود تا علاوه بر تقویت روحیه مشارکت و همکاری در بین دانش آموزان، فرزندان این مرز و بوم بتوانند روی پای خود بایستند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان دانش آموزی در دستگاه های اجرایی استفاده کنیم و از این ایده ها در جهت توسعه استان بهره گیری نماییم.

وی بیان کرد: فرمانداری ها کار نظارت و پیگیری را باید در مجموعه های اجرایی انجام دهند چرا که نظارت بسیار مهم است و عامل بازدارنده از بروز اعمال خلاف قانون و یا کم کاری در دستگاههای زیرمجموعه هر شهرستان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه مدیریتی سیستان و بلوچستان ظرفیت های استان را به ثروت تبدیل کند

مجموعه مدیریتی سیستان و بلوچستان ظرفیت های استان را به ثروت تبدیل کند