مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-13سياسي

زنان مدافع جایگاه والای خود در مکتب اسلام باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نخستین نشست بین المللی زنان ایرانی معماران تمدن ساز در نهضت ترجمه با حضور فرهیختگان 15 کشور مسلمان و سخنرانی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد.

رییس دانشگاه بوعلی در این مراسم با بیان اینکه متاسفانه در غزه اتفاقات وحشتناکی در حال وقوع است و زنان و کودکان در بدترین حالت تحت فشار و قتل عام هستند افزود: این روزها دو واژه دموکراسی و حقوق بشر با اتفاقات غیر انسانی که توسط رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا رقم می خورد به خوبی برای بشریت معنا شده است.

حسین رضوان تصریح کرد: سال گذشته آنها که ما را متهم به نقض حقوق زنان می کردند اما امروز به بدترین شکل حقوق زنان را نادیده می گیرند.

وی با بیان اینکه در بنیان لیبرالیسم پایه بر مکتب امانیستی بنا گذاشته شده اما مکتب اسلام بر پایه تفکر ایمان و امید است گفت: معنایی که ما از خانواده استفاده می کنیم با معنای خانواده ای که غرب دارد متفاوت است.

رییس دانشگاه بوعلی با اشاره به پیشگامی جمهوری اسلامی در دفاع از کیان خانواده و صیانت از آن تاکید کرد: ما در دفاع از حقوق زن در مقابل مکتب اومانیستی و سرمایه داری غرب طلبکار هستیم و از موضع قدرت باید در جهان صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان مدافع جایگاه والای خود در مکتب اسلام باشند

زنان مدافع جایگاه والای خود در مکتب اسلام باشند