مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-04ورزشي

فقر مازندران در برخورداری از زیرساخت های تیراندازی


سرپرست هیات تیراندازی مازندران از فقر زیرساخت های رشته ورزشی تیراندازی در استان خبر داد.

- بهروز اسکندرنیا امروز، 13 ابان ماه در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان به عنوان تنها کاندیدای ریاست در جمع حاضرین، اظهار کرد: مازندران از کمبود امکانات و تجهیزات تیراندازی رنج می برد.

وی با اشاره به اینکه به مدت 6 ماه به عنوان سرپرست هیات مشغول فعالیت هستم، افزود: یکی از اصول اصلی در هر کاری، همگرایی است و منتج به پیشرفت خواهد شد.

اسکندرنیا خاطرنشان کرد: در این مدت، برگزاری 20 مسابقه سالنی اهداف ثابت، 10 مسابقه اهداف پروازی، موفقیت قهرمانان این رشته در صحنه های آسیایی و جهانی بخشی از عملکرد هیات بود.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: تجهیز و تکمیل و راه اندازی ورزشگاه های مختص تیراندازی چالش امروز ما است البته در حوزه نرم افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

دکتر اسکندرنیا با اشاره به اینکه مازندران دارای پتانسیل و ظرفیت های فراوانی بوده و دارای استعدادهای درخشانی به ویژه در سنین نوجوانان است، اعلام کرد: رغبت بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

وی عنوان کرد: امروز ساختمان هیات تیراندازی مازندران افتتاح خواهد شد و قطعا به سرعت، کمیته ها را راه اندازی و هیات های شهرستانی باید روسای خود را تا یک ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر مازندران در برخورداری از زیرساخت های تیراندازی

فقر مازندران در برخورداری از زیرساخت های تیراندازی