مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-20فرهنگي

وداع با اسلامی ندوشن، تازه هایی از کمال تبریزی و مجید انتظامی


مراسم بدرقه پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن در تهران، درگذشت 2 هنرمند، جایزه بفتا برای «برنده ها»، برگزیده جشنواره فیلم های ایرانی در فرانسه، 2 فیلم ایرانی در جشنواره لهستان، - مراسم بدرقه پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن در تهران، درگذشت 2 هنرمند، جایزه بفتا برای برنده ها ، برگزیده جشنواره فیلم های ایرانی در فرانسه، 2 فیلم ایرانی در جشنواره لهستان، کارگاه کمال تبریزی و پژمان بازغی در یک جشنواره سینمایی، سند موسیقی در آستانه تصویب و مجید انتظامی در تالار وحدت از اخبار فرهنگی هنری 29 آبان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز دوشنبه 29 آبان ماه، درگذشت 2 هنرمند در ادامه اعلام شد که کارگردان سری فیلم های بالیوودی پرفروش انفجار بر اثر حمله قلبی در سن 56 سالگی از دنیا رفتند.

جایزه بفتا برای برنده ها برگزیده جشنواره فیلم های ایرانی در فرانسه همچنین به تهیه کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی جایزه بهترین فیلم فستیوال فیلم های ایرانی ویتره در کشور فرانسه را از آن خود کرد.

2 فیلم ایرانی در جشنواره لهستان ضمن این که سی و دومین جشنواره Euroshorts لهستان، میزبان نمایش دو فیلم کوتاه از ایران خواهد بود.

کارگاه کمال تبریزی و پژمان بازغی در یک جشنواره سینمایی جشنواره سراسری آموزشگاه های سینمایی با برگزاری نشست های تخصصی با حضور سینماگرانی همچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با اسلامی ندوشن، تازه هایی از کمال تبریزی و مجید انتظامی

وداع با اسلامی ندوشن، تازه هایی از کمال تبریزی و مجید انتظامی