مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-02سياسي

استمرار بازدید ها و نظارت های میدانی رییس قوه قضاییه از مراجع قضایی سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای رویکرد حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ناظر بر بازدید ها و سرکشی های مستمر از مراکز و مراجع قضایی، - در راستای رویکرد حجت الاسلام محسنی اژه ای ناظر بر بازدید ها و سرکشی های مستمر از مراکز و مراجع قضایی، رییس دستگاه قضا از دادگاه های تجدیدنظر استان کرمان بازدید به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای رویکرد حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ناظر بر بازدید ها و سرکشی های مستمر از مراکز و مراجع قضایی، رییس دستگاه قضا از دادگاه های تجدیدنظر استان کرمان بازدید به عمل آورد.

محسنی اژه ای در جریان حضور خود در دادگاه های تجدیدنظر استان کرمان در راستای تاکیدات خود پیرامون بسط و توسعه دادرسی های الکترونیک و هوشمندسازی فرآیند های قضایی، در جلسه دادرسی الکترونیک یک پرونده مرتبط با سرقت های زنجیره ای خودرو حضور یافت.

رییس دستگاه قضا در این جلسه دادرسی الکترونیک، به استماع سخنان متهم پرونده که در زندان حضور داشت و همچنین وکیل وی و یکی از شکات پرونده که در شعبه دادگاه حضور داشتند، پرداخت.

متهم پرونده مذکور با شناسایی خودرو های فروشی در فضای مجازی، با صاحب خودرو تماس برقرار کرده و به بهانه بازدید از خودرو و آزمایش فنی آن، خودرو را سرقت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار بازدید ها و نظارت های میدانی رییس قوه قضاییه از مراجع قضایی سراسر کشور

استمرار بازدید ها و نظارت های میدانی رییس قوه قضاییه از مراجع قضایی سراسر کشور