مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-21سياسي

سرلشکر موسوی: آتش مقابله با رژیم صهیونیستی باید همیشه در دل ها زنده بماند


باید آتش مقابله با رژیم صهیونیستی و انگیزه قوی مقابله با استکبار جهانی همیشه در دل ها زنده باشد چرا که مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی انگیزه ای مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، ضمن بازدید از سایت ها و مواضع گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان، میزان آمادگی دفاعی و توان رزمی این گروه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه، گفت: انسان های آزاده در هر نقطه از جهان با مشاهده این  نسل کشی، ظلم و جنایت علیه ملتی بی گناه و مظلوم، متأثر و متألم می شود.

فرمانده کل ارتش افزود: مخصوصا اگر این انسان ها افرادی حق طلب و آزادی خواه باشند و در کشوری زندگی کنند که آرمان ها و  ارزش های آن، دفاع از مظلوم، آزادی خواهی، حق طلبی، ایستادن در مقابل ظالم و.

باشد.

امیر سرلشکر موسوی، فراموش شدن مسأله فلسطین در دنیا را یکی از مهمترین اهداف استکبار و رژیم صهیونیستی خواند و اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیست با حمایت قدرت های بزرگ دنیا به وسیله زور و حمله نظامی کیلومترها از خاک فلسطین را تصرف کرده و به دنبال این است که دنیا فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: آتش مقابله با رژیم صهیونیستی باید همیشه در دل ها زنده بماند

سرلشکر موسوی: آتش مقابله با رژیم صهیونیستی باید همیشه در دل ها زنده بماند