مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-01ورزشي

زیرساخت های قضایی استان کرمان تقویت شود


استاندار کرمان خواستار تقویت زیرساخت های قضایی در استان شد و گفت: در بعضی از شهرستان های تابعه استان کرمان سازمان های قضایی از جمله ثبت اسناد را نداریم و برای راه اندازی این مجموعه ها هر کاری از دست مان برآید را انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار بعدازظهر امروز در شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای اظهار داشت: استان کرمان در زمینه مواد معدنی و سنگ های قیمتی وضعیت مطلوبی دارد، اما در صنایع پایین دست مس کار چندانی صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: بعضی از شهرهای استان کرمان مانند سیرجان و بردسیر و یا شهرهای شرقی مهاجرپذیر هستند، زیرا شغل در این شهرها ایجاد شده است.

فداکار با یادآوری این موضوع که سود شرکت های معدنی استان کرمان به خارج استان می رود از سود 83 همتی سه شرکت بزرگ استان خبر داد و عنوان کرد: 130 همت حقوق دولتی و مالیات از کرمان خارج می شود، اما چیزی عاید استان نمی شود.

وی ادامه داد: شرکت های صنعتی و معدنی می توانند با سرمایه گذاری و یا خرید از مجموعه های بومی به توسعه استان کرمان کمک کنند و ما با مصوبه شورای تامین از شرکت ها خواستیم از داخل استان خرید کنند و این در شرایطی ست که شرکت ها در فعالیت های فرهنگی و ورزشی هزینه می کنند، اما کمک ها باید بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های قضایی استان کرمان تقویت شود

زیرساخت های قضایی استان کرمان تقویت شود