مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-23بين الملل

200 هزار شهرک نشین صهیونیست از مرزهای غزه و لبنان گریخته اند


روزنامه «تایمز اسراییل» نوشت، حدود 200 هزار شهرک نشین صهیونیست از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تشدید تنش ها در مرزهای لبنان و غزه، مجبور شده اند منازل خود را ترک کنند.

- روزنامه تایمز اسراییل نوشت، حدود 200 هزار شهرک نشین صهیونیست از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تشدید تنش ها در مرزهای لبنان و غزه، مجبور شده اند منازل خود را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، برای حدود نیمی از این 200 هزار تن دستور تخلیه از 105 شهرک نزدیک به مرزهای غزه و لبنان در جنوب و شمال صادر شد؛ این در حالی است که نیمی دیگر از آنها به خواست خود به دلیل نزدیکی به مناطق درگیری این مناطق را ترک کرده اند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از طریق کمیته مدیریت شرایط اضطراری اعلام کرد، حدود 120 هزار صهیونیست از 25 شهرک در چهار کیلومتری نوار غزه و از 28 شهرک دیگر از دو کیلومتری مرزهای با لبنان دستور تخلیه دریافت کرده اند.

در همین راستا، یکی از مسئولان این وزارتخانه تاکید کرد، این اعداد به دو دسته اصلی تقسیم شده است: افرادی که به طور کامل منازل خود را تخلیه کرده اند و افرادی که در مهمانخانه های موقت تحت حمایت دولت مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار شهرک نشین صهیونیست از مرزهای غزه و لبنان گریخته اند

200 هزار شهرک نشین صهیونیست از مرزهای غزه و لبنان گریخته اند