مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-05ورزشي

مصوبات شورای شهر شیراز؛ از تصویب کمک به فجر تا اولین اجلاسیه رسانه ای جبهه مقاومت


اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در یک صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن تصویب طرح اولین اجلاسیه رسانه ای جبهه مقاومت با کمک مالی به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یک صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در حالی بعدازظهر یکشنبه برگزار شد که نمایندگان منتخب مردم شیراز در شورای اسلامی شهر 10 لایحه  و دو نامه از فرمانداری شیراز را بررسی کردند.

  نمایندگان مردم شیراز در پالمان شهری این کلان شهر در بررسی لوایح  ارسالی از شهرداری شیراز دو لایحه در خصوص سرمایه گذاری را مورد تصویب قرار دادند.

  لایحه اول در خصوص آیین نامه تشویق و حمایت از سرمایه گذاران خارجی  است که بر اساس این مصوبه شهرداری شیراز مکلف است در راستای حمایت و تشویق سرمایه گذاران خارجی  اقدام کند در این لایحه نقش نظارتی شورای اسلامی شهر نیز در قالب 12 ماده و دو تبصره دیده شده  که مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

  دومین لایحه مورد تصویب اعضای شورای شهر آیین نامه اجرای مشوق های سرمایه گذاری و مشارکتی در حوزه های ساختمانی و غیرساختمانی است که بر اساس این لایحه نیز مقرر شده تا شهرداری شیراز  شرایط  برای افزایش انگیزه سرمایه گذاران جهت اجرای پروژه های شهری و استفاده از ظرفیت قانون درآمدهای پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای شهر شیراز؛ از تصویب کمک به فجر تا اولین اجلاسیه رسانه ای جبهه مقاومت

مصوبات شورای شهر شیراز؛ از تصویب کمک به فجر تا اولین اجلاسیه رسانه ای جبهه مقاومت