مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-24سياسي

برگزاری برنامه های هفته فرهنگی دلیجان با محور مقاومت


با توجه به تقدیم بیش از 5000 شهید و بیش از 16 هزار مجروح در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، شایسته است که برنامه های هفته فرهنگی شهرستان دلیجان با محور مقاومت برگزار شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار شهرستان دلیجان گفت: با توجه به تقدیم بیش از 5000 شهید و بیش از 16 هزار مجروح در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، شایسته است که برنامه های هفته فرهنگی شهرستان دلیجان با محور مقاومت برگزار شود.

ابوالفضل قاسمی، سه شنبه، دوم آبان در جلسه ستاد مناسبت ها که به منظور هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی شهرستان دلیجان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی دلیجان، قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج دانش آموزی، 13 آبان و هفته کتاب، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم رو به زوال است و در آینده نزدیک شاهد پیروزی های بزرگتر جبهه مقاومت خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های هفته فرهنگی متعلق به شهر دلیجان نبوده بلکه متعلق به شهرستان دلیجان است، افزود: باید از اقدامات شهرهای دیگر در هفته فرهنگی الگو گرفت تا برنامه ای در شان دلیجان برگزار شود.

با توجه به برگزاری انتخابات در سال جاری و اینکه دشمن به انتخابات نگاه ویژه ای دارد، باید تمامی تلاش خود را برای برگزاری پرشور انتخابات به کار گرفته و امید دشمن را به یاس تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های هفته فرهنگی دلیجان با محور مقاومت

برگزاری برنامه های هفته فرهنگی دلیجان با محور مقاومت