مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-16سياسي

تربیت نیروی انسانی کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه حل بسیاری از مشکلات در کشور تربیت نیروی انسانی تاثیرگذار و توانمند است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه حل بسیاری از مشکلات در کشور تربیت نیروی انسانی تاثیرگذار و توانمند است.

مصطفی طاهری ظهر امروز (25 آبان ماه) در همایش هزار نفری نومعلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان زنجان با بیان اینکه در کشور ما ممکن است مسائل و مشکلات زیادی وجود داشته باشد، اظهار کرد: باید وقت گذاشته و ببینیم کدام یک از این موارد را در اولویت برطرف کردن قرار دهیم.

وی با توضیح اینکه معمولا یک مسئله را حل کرده و بعد مشاهده می کنیم در روند کار مسائل زیادی وجود دارد، متذکر شد: باید بررسی کنیم و ببینیم کدام کار است که اگر حل شود می توان مسائل زیادی را حل کرد و به طور خلاصه می توان گفت باید مسائل و مشکلات را ریشه یابی کنیم که در این صورت می توان در حل مسائل عملکرد بهتری داشت.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه حل مشکلات به صورت ریشه ای تاثیرگذاری بیشتری دارد و می تواند منجر به حل مشکلات بیشتری شود، اضافه کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز حل مشکلات اصلی و ریشه ای کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی انسانی کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است

تربیت نیروی انسانی کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است