مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-05سياسي

انتقاد رییس شورای عالی نظام پزشکی از اجرای طرح «دارویار»


رییس شورای عالی نظام پزشکی ایران به تشریح طرح دارو یار پرداخت و گفت: این طرح در اصل برای پرداخت سریع تر مطالبات داروخانه ها و ساده کردن فرآیند کار بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمود فاضل در همایش بزرگداشت حکیم محمدبن زکریای رازی و مقام داروساز گفت: حوزه سلامت کشور امروز سراسر تلخی است و سازمان نظام پزشکی به عنوان نماینده تمام اقشار حوزه سلامت پلی بین خواسته های صنفی به دولت وحاکمیت است، همچنین انجمن داروسازان جزو بازوهای توانمند این حوزه بوده که مطالبات صنفی را دنبال می کند.

رییس شورای عالی نظام پزشکی ایران به تشریح طرح دارو یار پرداخت و گفت: این طرح در اصل برای پرداخت سریع تر مطالبات داروخانه ها و ساده کردن فرآیند کار بود، اما اکنون در طرح دارویار دچار مشکل هستیم و در داروخانه ها نمی دانند طرف حساب مطالبات چه کسی است.

در گذشته داروخانه ها قراردادی با سازمان های بیمه گر داشتند و مطالبات هرچند با تاخیر اما پرداخت می شد، ولی وقتی سازمان های بیمه به دلیل طرح دارویار پا پس کشیدند با انبوهی از مطالبات پرداخت نشده روبرو هستیم که اکنون تبدیل به معضل شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح دارویار ساماندهی شود، اضافه کرد: برخی از رفتارها باعث نا امنی خاطر داروخانه ها و مردم می شود و این دو را روبروی یکدیگر قرار می دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس شورای عالی نظام پزشکی از اجرای طرح «دارویار»

انتقاد رییس شورای عالی نظام پزشکی از اجرای طرح «دارویار»