مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-08سياسي

تکرار شکست بایدن مقابل ترامپ در سومین نظرسنجی انتخاباتی اخیر


بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی ان ان»، رییس جمهور سابق ایالات متحده درست یک سال مانده به انتخابات 2024 در یک رقابت فرضی، ساکن فعلی کاخ سفید را با فاصله چهار درصد شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی سی ان ان که سه شنبه منتشر شد، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده درست یک سال مانده به انتخابات 2024، در یک رقابت فرضی جو بایدن ساکن فعلی کاخ سفید را با فاصله اندک چهار درصد شکست می دهد.

در این نظرسنجی ترامپ موفق شد 49 درصد آرای رای دهندگان ثبت نامی را در رقابت مجدد با حریفش در انتخابات 2020 کسب کند، در حالی که بایدن 45 درصد آرا را کسب کرد.

  پنجاه و یک درصد رای دهندگان گفتند احتمال این که به بایدن رای بدهند وجود ندارد، در مقابل 48 درصد از عدم حمایت از ترامپ گفتند.

  در یک دردسر بالقوه برای بایدن، 45 درصد رای دهندگان مستقل گفتند از دونالد ترامپ حمایت خواهند کرد، در مقابل، 41 درصد که گفتند حامی بایدن خواهند بود.

همچنین وضعیت بایدن در بین گروه های جمعیتی کلیدی که به پیروزی او در انتخابات 2020 کمک کرد شامل سیاه پوستان و لاتین تبارها ضعیف تر بود.

  این نظرسنجی که بین 27 اکتبر تا دوم نوامبر (5 تا 11 آبان) با شرکت هزار و 514 آمریکایی و حاشیه خطای 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار شکست بایدن مقابل ترامپ در سومین نظرسنجی انتخاباتی اخیر

تکرار شکست بایدن مقابل ترامپ در سومین نظرسنجی انتخاباتی اخیر