مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:412023-11-01پزشكي

داستان بانوی ویروس شناسی که خدمت در دوران کرونا را از افتخاراتش می داند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ویروس شناسان نقش بسزایی در حفظ سلامت جامعه و مبارزه با بیماری های ویروسی ایفا میکنند، آنها با تحقیقات خود بهبود سلامت عمومی را تسهیل میکنند و به توسعه تکنولوژی های جدید در پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی کمک میکنند.

متخصصان ویروس شناس زیادی در دوران بیماری کرونا تمام تلاششان را کردند و فداکارانه و بدون ترس و نگرانی به درمان و تشخیص آن ویروس پرداختند و در نهایت موفق به شکست و کاهش میزان آن شدند.

دکتر آفاق معطری یکی از زنان ویروس شناس استان فارسی است که فعالیت و خدمت در دوران کرونا را از افتخارات زندگی اش میداند، او همچنین مردم وخدمت به کشورش را بسیار دوست دارد و فکر به ترک  وطن برای همیشه باعث ناراحتی اش میشود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار فارس، ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: آفاق معطری، اهل کازرون، متخصص ویروس شناسی، عضو هیئت علمی و استاد تمام بخش ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم.

رتبه برتر بودم اما ترجیح دادم در ایران بمانم و فعالیت کنم استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مدارک و سوابق تحصلیی اش سخن گفت و بیان کرد: تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در کازرون گذراندم و در سال 1353 در کنکور سراسری شرکت کردم و در رشته زیست شناسی در دانشگاه علوم پزشکی اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان بانوی ویروس شناسی که خدمت در دوران کرونا را از افتخاراتش می داند

داستان بانوی ویروس شناسی که خدمت در دوران کرونا را از افتخاراتش می داند