مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-16فرهنگي

قصه خوراک فکری به یاد ماندنی


یکی از اهداف قصه گویی، عمومی سازی برخی مسائل و آگاهی تمام اقشار مردم حتی بزرگسالان اعم از پدرها، مادرها، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها است.

- ایسنا/گلستان یکی از اهداف قصه گویی، عمومی سازی برخی مسائل و آگاهی تمام اقشار مردم حتی بزرگسالان اعم از پدرها، مادرها، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها است.

به مناسبت بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی راهی محل برگزاری جشنواره؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان شدیم و ضمن تماشای قصه گویی ها و خندیدن کنار بچه ها و با شعار با قصه لبخند بسازیم به گفت و گو با برخی قصه گوها، داوران و مسئولین مربوطه پرداختیم.

قصه های انتخاب شده باید متنوع و هدفمند باشند سکینه بهرامی مادربزرگی جوان و 48 ساله است.

او فارغ التحصیل حسابداری بوده و 16 سالی است فعالیت تئاتری می کند؛ او تقریباً 9 سال است که در زمینه قصه گویی فعالیت دارد.

از وی در مورد نحوه شروع هنر قصه گویی اش پرسیدم، توضیح داد: از من دعوت شد که برای بچه ها در یک پیش دبستانی به عنوان معلم قصه گویی حضور پیدا کنم و چون به واسطه تئاتر با فضای کودک و نوجوان آشنا بودم استقبال کردم.

این هنرمند با بیان اینکه قصه های انتخاب شده باید متنوع و هدفمند باشند، ادامه داد: ما با قصه نکاتی را بچه ها آموزش می دهیم لذا باید توجه کنیم قصه ها به ویژه در گروه سنی الف و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه خوراک فکری به یاد ماندنی

قصه خوراک فکری به یاد ماندنی