مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-13سياسي

رضایتمندی مردم در افزایش مشارکت انتخابات مؤثر است


معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت:دوست برای امیدواری بیشتر و دشمن برای کم رونق تر برگزار شدن، نگاهشان را به انتخابات دوخته اند، به همین دلیل باید برای مشارکت در انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان در دوره آموزشی انتخابات ویژه بخشداران استان های اصفهان چهارمحال بختیاری و یزد اظهار کرد: فرایند انتخابات با وجود اینکه برخی دوست نداشتند موفقیت هایی باشد، به خوبی طی شده و هیچ کم و کاستی شاهد نیستیم، محکم ادامه می دهیم تا آخرین مرحله انتخابات با همین قوت ادامه داشته باشد.

وی افزود: بررسی صلاحیت در هیأت های اجرایی آخرین مرحله ای که به خوبی انجام شد و اکنون مشارکت در انتخابات مهمترین مسئله ای که در نظام باید به آن توجه کرد.

  جان نثاری ادامه داد: دوست برای امیدواری بیشتر و دشمن برای کم رونق تر برگزار شدن، نگاهشان را به انتخابات دوخته اند، به همین دلیل باید برای مشارکت در انتخابات، تمام بسترهای نارضایتی شناسایی و مدیریت شود.

  معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان افزود: صریح و رک می گویم که همه دستگاه ها درک درست و واقعی از انتخابات ندارند و باید به شدت مراقبت کرد که از کارهایی که باعث جنگ افکار عمومی می شود، جلوگیری و سعی در رضایتمندی ایجاد کرد، که نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایتمندی مردم در افزایش مشارکت انتخابات مؤثر است

رضایتمندی مردم در افزایش مشارکت انتخابات مؤثر است