مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-25دانش

نخستین نمایشگاه «بازی ها و بسته های شناختی» در تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی تحت عنوان «بازی در خدمت پرورش» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برپا می شود.

- نخستین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی در تهران برگزار می شود نخستین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی تحت عنوان بازی در خدمت پرورش با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی تحت عنوان بازی در خدمت پرورش با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برپا می شود.

این نمایشگاه به همت نهاد اعتبار بخش محصولات شناختی، سیزدهم لغایت نوزدهم آبان ماه جاری در پردیس مغز من واقع در باغ کتاب تهران گشایش می یابد.

برگزارکننده این نمایشگاه در فراخوانی از تولید کنندگان و طراحان علاقمند به ارائه محصولات شناختی خود که تاکنون برای دریافت نشان اعتباربخشی اقدام نکرده اند، دعوت کرد تا سی ام مهرماه جاری درخواست خود را از طریق سایت شورای نظارت بر اسباب بازی (بخش صدور مجوز) به نشانی http://toycouncil.

kpf.

ir/ ارسال کنند.

نشان اعتباربخش محصولات شناختی چندی پیش طی مراسمی با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه «بازی ها و بسته های شناختی» در تهران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه «بازی ها و بسته های شناختی» در تهران برگزار می شود