مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-13بين الملل

سفر رییس جمهور اندونزی به آمریکا در بحبوحه جنگ غزه


رییس جمهور اندونزی در بحبوحه تشدیدانتقادات ناشی از مواضع سیاست های حمایتی دولت بایدن از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه عازم آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جوکو ویدودو ، رییس جمهور اندونزی این هفته برای دیدار با جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید و سپس برای شرکت در سی امین اجلاس همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه در سانفرانسیسکو در بحبوحه تشدید و ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس در غزه به ایالات متحده سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره دیدار ویدودو با بایدن سوالاتی از این قبیل را برای شهروندان کشورش ایجاد کرده است که آیا وی در جریان این دیدار خواستار برقراری آتش بس در غزه می شود یا نه، برانگیخته است.

حساسیت های بیش از حد نسبت به مواضع وی در مورد جنگ غزه از آنجایی ایجاد شده است که او با وجود شهادت بیش از 11 هزار فلسطینی هنوزهم هیچ رویکرد جدی در قبال محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اتخاذ نکرده است.

این موضوع به ویژه در شرایطی اهمیت پیدا کرده است که بیمارستان اندونزی واقع در شمال غزه از هفته های گذشته از سوی نیر وهای رژیم صهیونیستی محاصره شده است.

این بیمارستان در سال 2011 با کمک های مالی شهروندان و حمایت انجمن صلیب سرخ این کشور و سازمان محمدیه این کشور به عنوان یکی از بزرگترین سازمان های مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور اندونزی به آمریکا در بحبوحه جنگ غزه

سفر رییس جمهور اندونزی به آمریکا در بحبوحه جنگ غزه