مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:012023-11-11بين الملل

طوفان الاقصی درد زایمان منطقه است!


اکنون درد واقعی زایمان منطقه را بایدن و نتانیاهو ناباورانه و غافلگیرانه در حال تحمل کردن و نظاره گر تولد «یک خاورمیانه جدید» هستند که دیگر، - اکنون درد واقعی زایمان منطقه را بایدن و نتانیاهو ناباورانه و غافلگیرانه در حال تحمل کردن و نظاره گر تولد یک خاورمیانه جدید هستند که دیگر، رژیم های عربِ طرفدار غرب کنترل اوضاع آن را در دست نخواهند داشت که بتوانند طرح های استعماری همچون اداره غزه توسط سازمان ملل و یا کشورهای عرب منطقه را تحمیل کنند.

فارس پلاس؛ محمدحسین محترم در یادداشتی نوشت: 1-اظهارات جدید رییس جمهور مصر واقعیت میدانی جنگ غزه را علی رغم پروپاگاندای رسانه ای رژیم صهیونیستی و غربی ها، عیان کرد.

عبدالفتاح السیسی در دیدار با رییس سیا به وی گفته است دولتم هرگز نقشی برای نابودی حماس ایفا نخواهد کرد، زیرا قاهره برای حفظ امنیت در مرز هایش با نوار غزه به حماس نیاز دارد ! اردن هم تاکید کرده که سناریوهای احتمالی پس از جنگ علیه غزه را به دلیل غیرممکن بودن، نمی پذیرد.

خلاصه و واقعیت این سخنان یعنی پیروزی حماس حتمی و قطعی است، که قبلا گفته بودیم شک نکنید ! اینکه السیسی به رییس سیا گفته است ، برای حفظ امنیت در مرز هایش به حماس نیاز دارد،یعنی اینکه مقاومت حماس نابود شدنی نیست و با قدرت می ماند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی درد زایمان منطقه است!

طوفان الاقصی درد زایمان منطقه است!