مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:052023-10-26سياسي

 25 درصد داوطلبان گلستانی مجلس اهل سنت هستند/ نام نویسی 10 درصدی بانوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سید علی مهاجر شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در گلستان اظهار کرد: از آغاز فرآینددوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 959 نفر در گلستان به عنوان متقاضی داوطلبی در این رخداد سیاسی وارد میدان شدند وی افزود: - رییس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به ثبت نام نهایی 581 داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان گفت: 25 درصد داوطلبان گلستانی مجلس اهل سنت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سید علی مهاجر شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در گلستان اظهار کرد: از آغاز فرآینددوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 959 نفر در گلستان به عنوان متقاضی داوطلبی در این رخداد سیاسی وارد میدان شدند وی افزود: پس از بررسی مدارک و صحت سنجی مدارک ارائه شده از نهادهای آموزش عالی و مراکز حوزوی در پایان مدارک 748 نفر مورد تایید قرار گرفت .

علی مهاجر گفت: در فرصت منظور شده یک هفته ای برای تکمیل نام نویسی، 581 نفر از داوطلبان گلستانی نام نویسی خود را کامل کردند.

وی گفت : از مجموع افرادی که ثبت نام خود را نهایی کردند 438 نفر معادل 75 درصد از برادران و خواهران اهل شیعه و 143 نفر معادل 25 درصد از برادران و خواهران اهل سنت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 25 درصد داوطلبان گلستانی مجلس اهل سنت هستند/ نام نویسی 10 درصدی بانوان

 25 درصد داوطلبان گلستانی مجلس اهل سنت هستند/ نام نویسی 10 درصدی بانوان