مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-26اقتصادي

ستاره خلیج فارس برترین پالایشگاه کشور شناخته شد


در ارزیابی حوزه HSE و پدافند غیرعامل شرکت های پالایشی کشور سال 1402، نفت ستاره خلیج فارس رتبه اول شرکت های پالایشی در حوزه HSE و پدافند غیرعامل و همچنین رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در ارزیابی حوزه HSE و پدافند غیرعامل شرکت های پالایشی کشور سال 1402 که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران انجام پذیرفت، نفت ستاره خلیج فارس رتبه اول شرکت های پالایشی در حوزه HSE و پدافند غیرعامل و همچنین رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را کسب کرد.

در مراسم نکوداشت پدافند غیرعامل و نوزدهمین جام برتر HSE که در ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار شد، با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، نفت ستاره خلیج فارس به عنوان برترین شرکت پالایشی کشور در حوزه HSE و پدافند غیرعامل معرفی شد و همچنین رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به این مجموعه عظیم نفتی کشور اعطا شد.

در این آیین از مهندس علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدای لوح و نشان این ارزیابی توسط جلیل سالاری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره خلیج فارس برترین پالایشگاه کشور شناخته شد

ستاره خلیج فارس برترین پالایشگاه کشور شناخته شد