مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-21پزشكي

بیماران کلیوی شهرستان مرزی آستارا نیازمند حمایت خیرین


رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آستارا با اشاره به وجود 62 بیمار دیالیزی در این شهرستان گفت: در بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی آستارا 14 دستگاه فعال است.

- ایسنا/گیلان رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آستارا با اشاره به وجود 62 بیمار دیالیزی در این شهرستان گفت: در بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی آستارا 14 دستگاه فعال است.

محمد نظری امروز، 30 آبان ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از 18 دستگاه دیالیز موجود در بخش همودیالیز بیمارستان شهید بهشتی تنها 14 دستگاه فعال است و چهار دستگاه نیاز به تعمیرات اساسی دارند تا دوباره فعال شوند، اظهار کرد: نیازمند هشت دستگاه جدید در بخش همودیالیز بیمارستان شهید بهشتی آستارا هستیم.

وی با اشاره به مشارکت خیران گمنام آستارایی و کمک های مردمی افزود: بیشتر بیماران دیالیزی آستارا از قشر ضعیف جامعه هستند و باید کمک به بیماران دیالیزی محدود و منحصر به یک هفته خاص نباشد و در طول سال انجام شود.

نظری خواستار حمایت مسئولان شهرستان آستارا از بیماران دیالیزی شد و گفت: هزینه های بیماران کلیوی بسیار زیاد است و امیدواریم نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا کمک های خود را از این بیماران دریغ نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کلیوی شهرستان مرزی آستارا نیازمند حمایت خیرین

بیماران کلیوی شهرستان مرزی آستارا نیازمند حمایت خیرین