مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-20اقتصادي

اعمال تخفیف 6 ساله بهای خدمات پسماند در سنندج


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از اعمال تخفیف 6 ساله هزینه مدیریت پسماند برای شهروندان خبر داد و گفت: این بسته تشویقی برای نخستین بار و با هدف حمایت از شهروندان در سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اجرا می شود.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از اعمال تخفیف 6 ساله هزینه مدیریت پسماند برای شهروندان خبر داد و گفت: این بسته تشویقی برای نخستین بار و با هدف حمایت از شهروندان در سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اجرا می شود.

شکور صلواتی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای مسکونی و غیر مسکونی بر اساس میزان پسماند خود، موظف به پرداخت هزینه لازم برای جمع آوری، حمل، دفع و پردازش زباله ها هستند.

وی با اشاره به تصویب قانون مدیریت پسماند در 20 اردیبهشت ماه 1383 از سوی مجلس عنوان کرد: میزان و نحوه محاسبه هزینه مدیریت پسماند مسکونی، از طریق فرمولی است که در دستورالعمل اعلامی شهرداری هر شهر، به طور جداگانه، اعلام می شود که این قانون از سال 87 در شهرداری سنندج اجرا شده است.

به گفته رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج، عدم اطلاع مناسب از اعمال این قانون از سوی شهروندان موجب شده تنها در زمان خرید و فروش ملک و یا تقسیم ارث شهروندان اقدام به پرداخت بهای خدمات پسماند نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تخفیف 6 ساله بهای خدمات پسماند در سنندج

اعمال تخفیف 6 ساله بهای خدمات پسماند در سنندج