مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-15پزشكي

نجات جان بیمار 65 ساله با احیای موفق تکنسین های بالگرد اورژانس فارس


رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از احیای موفق بیمار 65 ساله با تلاش تکنسین های بالگرد اورژانس فارس، خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از احیای موفق بیمار 65 ساله با تلاش تکنسین های بالگرد اورژانس فارس، خبر داد.

محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر گفت: پیرو درخواست بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان مبنی بر انتقال بیمار با سابقه عمل قلب باز به بیمارستان شهید مطهری مرودشت، یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

رییس اورژانس فارس افزود: بیمار که مرد 65 ساله است در بیمارستان دچار ایست قلبی شده و با تلاش کادر درمان بیمارستان احیا و به تکنسین های اورژانس 115 تحویل می شود اما فرد بیمار دوباره دچار حمله قلبی شده و از سوی تکنسین های اورژانس مجددا احیا شده و با توجه به وضعیت بیمار بلافاصله بالگرد اورژانس فارس به محل اعزام و بیمار به بالگرد منتقل می شود.

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: همزمان با شروع پرواز بالگرد اورژانس، بیمار برای سومین بار دچار ایست قلبی شده و تکنسین های توانمند اورژانس تا زمان تحویل بیمار به بیمارستان شهید مطهری مرودشت احیای قلبی را در دستور کار قرار می دهند که با لطف خداوند و تلاش موفق تکنسین های اورژانس 115، بیمار با شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان بیمار 65 ساله با احیای موفق تکنسین های بالگرد اورژانس فارس

نجات جان بیمار 65 ساله با احیای موفق تکنسین های بالگرد اورژانس فارس