مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 02:052023-11-03اجتماعي

امسال هر دانش آموزی حداقل 2 بار اردو می رود/ والدین چطور می توانند «اردو یار» شوند؟


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، بااشاره به اجرای برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی در مدارس، گفت: امسال باید هر دانش آموز حداقل در طول سال تحصیلی دو روز سفر تربیتی نظیر اردو راهیان نور، - راهیان پیشرفت و.

برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده با حضور در شبکه آموزش سیما، درباره جزییات اجرای برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدرسه اظهار کرد: سال ها است که در مدرسه اهداف کلان پرورشی را دنبال می کنیم اما چون انسجامی در فعالیت ها نداریم، نمی توان فهمید این برنامه ها به نتیجه مناسب خود رسیده اند یا خیر.

وی با بیان اینکه امسال پنج هدف مهم ایمان، امید، نشاط، خردورزی و هویت را محور پایه اهداف پرورشی خود انتخاب کردیم، درباره این پنج هدف توضیح داد: این اهداف پایه هر کدام شامل تعدادی زیادی از اهداف تربیتی و پرورش می شوند؛ اما ما با توجه به امکانات کم مدارس و برای بهتر بودن سنجش کار تعداد محدودی از آن را انتخاب کردیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای ایمان یک فعالیت محوری در نظر گرفتیم و آن تمهید اقامه نماز در مدرسه است.

ممکن است در برخی مدارس به دلیل عدم وجود نمازخانه یا دو شیفته بودن مدره، امکان اقامه نماز وجود نداشته باشد، اما مقدمات آن مثل آموزش احکام تقلید، آموزش قرائت حمد و سوره و تشویق به حضور بچه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال هر دانش آموزی حداقل 2 بار اردو می رود/ والدین چطور می توانند «اردو یار» شوند؟

امسال هر دانش آموزی حداقل 2 بار اردو می رود/ والدین چطور می توانند «اردو یار» شوند؟