مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-25سياسي

امید دست مایه پیشرفت است/ در کجای دنیا مشکلات اقتصادی وجود ندارد؟


عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر و نیز مدرس پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، گفت: دستمایه ی اول هر حرکتی امید است و امید برگرفته از انگیزه برای حرکت است و انگیزه رمز و راز اصلی تلاش وسیع و نهراسیدن از مشکلات در مسیر توسعه و پیشرفت است.

- عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر و نیز مدرس پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، گفت: دستمایه ی اول هر حرکتی "امید" است و امید برگرفته از انگیزه برای حرکت است و انگیزه رمز و راز اصلی تلاش وسیع و نهراسیدن از مشکلات در مسیر "توسعه و پیشرفت" است.

دکتر محمد مهدی نژاد نوری ، معاون تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر و نیز مدرس پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، درباره امید و پیشرفت ، دو کلیدواژه ی اساسی و همیشگی در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی و دو مولفه ای که باورشان موجبات پیشرانی جامعه اسلامی در ابعاد مختلف از علم و فناوری تا دفاعی و موشکی را میسر می سازد، به سؤالات خبرنگار ایسنا پاسخ گفت.

*جناب دکتر! رهبری از امید به عنوان پیشران پیشرفت تعبیر می کنند و این امر را بارها و بارها تکرار کرده اند، این امر را چطور می توان تحلیل کرد؟ امید دست مایه ی هرگونه حرکت و پیشرفتی رو به جلو است و اگر امید در جامعه ای نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید دست مایه پیشرفت است/ در کجای دنیا مشکلات اقتصادی وجود ندارد؟

امید دست مایه پیشرفت است/ در کجای دنیا مشکلات اقتصادی وجود ندارد؟