مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:202023-10-28سياسي

دستگاه های فرهنگی همدل و همسو باشند


جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز مردم از ما توقع دارند که دستگاه های فرهنگی همدل و همسو باشند، تصریح کرد: اگر بتوانیم همدلی را به کار مشترک بیاوریم مصداق شکر الهی و قدردانی از این ظرفیت است.

- ایسنا/لرستان جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز مردم از ما توقع دارند که دستگاه های فرهنگی همدل و همسو باشند، تصریح کرد: اگر بتوانیم همدلی را به کار مشترک بیاوریم مصداق شکر الهی و قدردانی از این ظرفیت است.

سید محمد هاشمی ششم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز آمدیم از برادر خوبی تکریم کنیم که نزدیک دو سال بار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان را به دوش کشید، لطافت، صداقت، شجاعت، ادب و متانت از صفات بارز این شخص بود.

وی ادامه داد: در مسیر حرکتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم بعد از دو سال بنا داشتیم یک سری تغییرات جایگاهی را برای گرفتن تصمیمات بهتر داشته باشیم، ما در این دو سال وقتی مجموعه زحمات آقای احمدی را روایت و قضاوت کردیم بنای ما استفاده از توان ایشان در حوزه وزارت شد.

هاشمی افزود: برای ما افتخار است اولین مدیرکل بانو را در مجموعه وزارتخانه را در لرستان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی همدل و همسو باشند

دستگاه های فرهنگی همدل و همسو باشند