مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-13سياسي

گزارش پایداری ایرانسل برای سومین سال متوالی منتشر شد


ایرانسل با انتشار سومین گزارش پایداری، به صورت داوطلبانه، اطلاعات لازم برای ارزیابی کمی و کیفی عملکردش در زمینه پایداری در کسب وکار را به صورتی سنجش پذیر در اختیار ذی نفعان قرار داده است.

- ایرانسل برای سومین سال متوالی و به عنوان تنها بازیگر صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در انتشار گزارش پایداری، گزارش منتهی به اسفند 1401 را منتشر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، طی سه سال گذشته و با هدف بررسی و ارزیابی جامع عملکرد سازمان، گزارش پایداری ایرانسل به صورت منظم منتشر شده است.

این گزارش نمود تعامل مؤثر با ذی نفعان سازمان است.

  ایرانسل تلاش می کند تا در این گزارش به تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی عملکرد خود و ارزش های اقتصادی ناشی از آن، با رعایت اصول حاکمیت شرکتی بپردازد.

این گزارش سعی دارد تا با نگاهی همه جانبه، دقیق و بدون سوگیری، اطلاعاتی را از عملکرد سازمان، با رویکرد پایداری، در بازه زمانی اول فروردین تا پایان اسفند 1401، به مشترکان، سایر ذی نفعان و علاقه مندان ارائه دهد.

  ایرانسل همچنین با انتشار سومین گزارش پایداری، به صورت داوطلبانه، اطلاعات لازم برای ارزیابی کمی و کیفی عملکردش در زمینه پایداری در کسب وکار را به صورتی سنجش پذیر در اختیار ذی نفعان قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش پایداری ایرانسل برای سومین سال متوالی منتشر شد

گزارش پایداری ایرانسل برای سومین سال متوالی منتشر شد