مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-01بين الملل

نقش اینفلوئنسرها در سفید شویی جنایات رژیم صهیونیستی


شبکه پرس تی وی سعی داشته تا روایت ها و چهره ای از جنگ کنونی میان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و رژیم اشغالگر قدس را به افکار عمومی بین المللی نشان دهد که این رژیم و جریان های رسانه ای و لابی های متحد آن، - خبرگزاری فارس ـ گروه هنر و رسانه: این روزها تصاویر حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی و البته به تازگی حمله زمینی این رژیم به نوار غزه، بخش قابل توجهی از پوشش و فعالیت رسانه های منطقه ای و بین المللی را به خود اختصاص داده است.

در این میان، جریان های سیاسی و رسانه ای صهیونیستی - غربی و متحدان بین المللی آن ها، رویکردهای مغرضانه ای را همسو با سیاست رسمی دولت های خود در رابطه با این نبرد اتخاذ کرده اند.

در راستای این اقدام، مقاومت اسلامی فلسطین از سوی جریان رسانه ای وابسته به غرب جریانی تروریستی توصیف می شود و یا به طور مکرر به این مساله اشاره می شود که اسراییل حق دفاع از خود را دارد.

استدلال هایی که البته چندان هم جدید نیستند و تمامی آن ها معطوف به مشروعیت بخشی به جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین هستند.

تلاش لابی های صهیونیست برای سانسور رژیم اشغالگر با این حال، در این فضا، شبکه پرس تی وی سعی داشته تا روایت ها و چهره ای از جنگ کنونی میان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و رژیم اشغالگر قدس را به افکار عمومی بین المللی نشان دهد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اینفلوئنسرها در سفید شویی جنایات رژیم صهیونیستی

نقش اینفلوئنسرها در سفید شویی جنایات رژیم صهیونیستی